onsdag 18. januar 2017

A Place to Pray - Thelema (1985)

Om man skal tilgi uenigheter på de fleste områder i livet, så er det likevel tilsynelatende allmenn enighet om at vi går en urolig tid i møte, og at fremtiden, på de fleste punkter, later til å bli hakket mørkere. I så måte, med de nærmest selverklærte demagogenes spektakulære inntreden i amerikansk og europeisk politikk: hva passer vel bedre enn å starte det nye året med en kassett fylt til randen av apokalypse, tomhet og rev. Jim Jones?

Om gruppen A Place to Pray er det ikke mye informasjon å uthente, men vi gjør som alltid et tappert forsøk. Foretaket var en trio, bestående av Olav Hagen, Rune Brøndbo (en slektning av den noe mer kjente Bjarne? Det ville tatt seg ut!) og en siste person hvis navn jeg ikke finner. Brøndbo hadde en fortid i bandet Concrete Now, mens Hagen har vært med på utgivelser av Angor Wat og Israelvis. Mye tyder med andre ord på at medlemmene er fra Trondheim. I etterkant har Hagen virket som religionshistoriker, mens de to andre har fortsatt med musikk i forskjellige former, uten at jeg vet nevneverdig hva det har gått i. Etter Thelema-kassetten utkom Disciplina Arcana, og dessuten enkeltlåter på diverse samleutgivelser. Etter det var prosjektet over. Hagen sier i en korrespondanse at særlig Thelema har hatt et utvidet etterliv: Kassetten er visstnok enda i sirkulasjon på kontinentet, og er i tillegg et slags fetisjobjekt i enkelte satanistmiljøer her til lands. At skaperen ikke er fornøyd med dette er forståelig; at satanistene føler tiltrekning er imidlertid minst like logisk.


Thelema består av 14 navnløse spor, som alle bindes sammen av enkelte fellesnevnere, henholdsvis ritualistiske rytmer, dronende stemninger og den avdøde kultlederen Jim Jones' snerrende predikantprat. Inspirasjonen fra okkultisten Aleister Crowley er dessuten gjennomgående; det er klart at disse elementene til sammen utgjør en noenlunde ubehagelig lytteropplevelse, men for den tålmodige og uredde finnes mye å glede seg over. Sjangermessig kan det kanskje best beskrives som dark ambient, en tåkeaktig fremtoning punktert av enkelte harde rytmer, basstoner eller Jones-samples, som på ekte 80-talls-vis lar den ekstatiske predikanten (enda ikke en klisjé på dette tidspunktet) bli en del av den rytmiske drivkraften; likheter kan først og fremst finnes til Ba-Iss, eventuelt til Holy Toys mer abstrakte midtperiode. Det er vakkert, men urovekkende, det nærmest knyter seg i brystet under enkelte passasjer. Mest avgjørende for undertegnede er imidlertid den sterke stemningen av resignasjon, av at noe har krysset en avgjørende grense, og at situasjonen, uansett hvor dårlig, vil bli verre, og på ingen måte vil kunne rettes opp med det første. Å kalle kassetten et passende lydspor til vår tid er kanskje pompøst, men i enkelte mørke øyeblikk er det også svært så passende.



















A Place to Pray - Thelema

**Trykk her for å lytte!**

8 kommentarer:

  1. A Place to Pray var et enmannsprosjekt. Med unntak av litt perkusjon på Thelema er alt komponert, produsert og spilt av meg, og det samme gjelder for Disciplina Arcana, med unntak av vokal på to spor gjort av Rune Brøndbo (Concrete Now, Lobster Combo/Lobster Copter, Sternklang og Wibutee). Brøndbo og Karl Henrik Gunderssen (Concrete Now, Lobster Combo) spilte litt perkusjon på Thelema.

    Instrumentene som ble benyttet på Thelema var en Korg MS-20 synth og en Korg Digital Delay. Jeg samplet fra bl a Arne Nordheim og Kryztof Penderecki, og lagde loops fra skiver med tibetansk musikk og russisk-ortodoks sang.

    Thelema ble spilt inn i Drammen høsten 1985 og Disciplina Arcana i Oslo høsten 1987. Jeg bodde i Trondheim i 1986 og deler av 1987, men spilte ikke inn noe APTP-materiale der oppe; derimot spilte jeg i Angor Wat. Jeg jammet en del sammen med medlemmer fra bandet Tremulators, men det resulterte ikke i noen utgivelse.

    Musikalske inspirasjonskilder på Thelema var i hovedsak utgivelsene til det belgiske selskapet LAYLAH Antirecords, SPK, Lustmørd, Coil og andre industrielle foretak som fantes på den tiden. Jeg hadde nær kontakt med Coil, og var god venn av Peter Christophersen, John Balance og Simon Norris (Cyclobe) helt frem til rundt 2003.

    I 1990 spilte jeg inn materiale til hva som skulle bli albumet Nox Aeterna, men materialet ble bare sirkulert på tape til venner og kjente, og aldri utgitt. Programmet Sort Kanal på Radio Nova gjorde noen intervjuer med meg i perioden 1988 til 1990. Jeg lagde lyd til en del installasjoner med kunstneren Hans Martin Øien på 90-tallet, for utstillinger han hadde på bl a Høvikodden og i Bergen Kunstforening. Fra 1990 til rundt 2003 hadde jeg prosjektet Multivolt, og noe av dette materialet ligger ute på Soundcloud.

    Det som jeg i ettertid er mest fornøyd med ift APTP var at jeg samplet Arne Nordheim 13 år før Deathprod/Biosphere, og at Thelema ble utgitt på amerikanske, tyske og sveitsiske selskap allerede i 1986.


    Olav Hagen

    SvarSlett
  2. Hvert problem har en løsning når du møter den rette personen! Ikke vær redd for at det er en flott staveforkaster og åndelig problemløser som kan sette en stopper for problemet ditt. Jeg vil sette pris på DAWNACUNA for gjenopprettelsen av ekteskapet mitt med hennes magi, Etter 1 års separasjon med mannen min, ved hjelp av den store stavehjuleren DAWNACUNA, kom mannen min hjem og nå er vi lykkelig sammen for godt, nok en gang takk til DAWNACUNA helbreder hun også all slags sykdom og som,

    1 ELSKER STAV
    2 VINN EX TILBAKE
    3 FRUKT AV KVINNEN
    4 KAMPANJE STAV
    5 BESKYTTELSE.
    6 FORRETNINGSSTAV.
    7 GOD JOBBSTAV.
    8 HIV -AIDS.
    9 STOPP MISBORD.
    10 LYKKE STAV.
    11 TELEKINESIS STAV.
    LOTTERI STAVNING og STOFFMELDING Stav Kontakt ham for din hjelp via:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    E -post: dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett
  3. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    SvarSlett
  4. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    SvarSlett
  5. I am so happy this day because a miracle just happened to me, I never expected to be with my boyfriend anymore but thanks to DR EDIOMO a powerful spell-caster who made it possible. I was searching online on the 29th on December 2021 to see how I could restore my love life and I came across many testimonies about DR EDIOMO. I reach out to her and I'm grateful for her help now my boyfriend is back with me. Thank you DR EDIOMO I will continue to testify for you.you can trust EDIOMO to solve your problems %100 with honesty contact email :drediomo77@gmail.com
    Whatsapp :+2349132180420

    SvarSlett
  6. Unë jam gati t'ju çoj në nivelin që dëshironi, por nuk po detyroj askënd të bashkohet (FAMILJA E MILIIONERËVE TË RINJ) Asnjë sakrificë njerëzore❌❌❌🔞
    Thjesht telefononi ose Whatsapp Lord në +234 903 942 2406 nëse jeni vërtet të interesuar vetëm për njerëzit seriozë.
    Shënim, duhet të vini drejt e në tempull për inicime.

    SvarSlett
  7. Emri im është Daniela, dua të falënderoj Dr Ellen që bëri një magji që ndihmoi familjen time të fitonte një çështje gjyqësore që do ta kishte dënuar vëllain tim me burgim të përjetshëm, të akuzuar për vrasje. Familja ime dhe unë jemi plotësisht mirënjohës, kështu që marr kohën time për të lënë këtë koment siç i premtova Dr. Ellen për të ndarë këtë dëshmi. Për ata që kanë një sfidë të ngjashme, mund ta kontaktoni me email: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619. Shërbimi i tij përfshin gjithashtu
    1. Magjitë për të fituar llotarinë
    2. Magjitë rikthejnë ish të dashurin tuaj
    3. Magjitë për të ndaluar divorcin
    4. Shërimi i menjëhershëm i HIV/AIDS
    5. Shërimi i kancerit
    6. Magjitë e dashurisë
    7. Magjitë e pajtimit
    8. magjitë e lindjes dhe zgjidhjet për infertilitetin etj.
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp: +2349074881619

    SvarSlett
  8. Një dëshmi e mahnitshme për një magjistar që ma ktheu burrin tim. Jam martuar për fat të mirë me një burrë të dashur dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Një problem shumë i madh ka ndodhur në familjen time shtatë muaj më parë, mes meje dhe burrit tim. aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për një divorc. tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu që ai doli nga shtëpia dhe më bëri mua dhe fëmijët e mi të kalonim dhimbje të forta. Kam provuar të gjitha mjetet e mia të mundshme për ta kthyer atë, pas shumë lutjesh, por pa rezultat dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, teksa po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që i shpjegova gjithçka, kështu që ajo më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim është të vizitoj një magjistar, sepse kjo është ajo që bëri edhe ajo për të rifituar të dashurin e saj. Pastaj ndoqa këshillën e saj dhe ajo më dha kontaktin me DR WALE WhatsApp :+2347054019402. menjëherë i dërgova DR WALE një mesazh WhatsApp dhe i tregova për të gjitha dhimbjet dhe problemet me të cilat po përballem. DR WALE më tha të mos qaja më dhe se unë e përdora relaksoj mendjen time. Pas shumë diskutimesh me DR WALE, bëra pagesën për të gjitha materialet dhe artikujt e nevojshëm për të bërë magji, dhe magjistari më siguroi se do ta kthej burrin tim pas një jave. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Kështu ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Pastaj javën tjetër ishte aq befasuese sa burri im, i cili nuk më telefonoi për shtatë muajt e fundit, më telefonoi për të më informuar se po kthehej. Aq e mahnitshme!! Kështu ai u kthye në shtëpi me shumë dashuri dhe gëzim dhe kërkoi falje për gabimin e tij dhe për dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve të mi. Pastaj që nga ajo ditë marrëdhënia jonë ishte më e fortë se sa ishte më parë me ndihmën e DR WALE. Unë do t'ju këshilloj atje të kontaktoni me mirësi DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 ose me email: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett