søndag 17. januar 2016

Bern Balders - The Alter-Ego Effect (1981)

De aller fleste av artistene fra perioden jeg gjør et valiant forsøk på å dekke, viser seg til slutt å være vanlige mennesker, med navn i telefonkatalogen (eller hva man enn har i dag), familier og relativt trygge jobber. Imidlertid finnes det alltid utstikkere. Dagens hovedperson er et slikt tilfelle: Bern Balders er et pseudonym, og hvem som skjuler seg bak det skal jeg ikke uttale meg om, da hen har klart å holde seg anonym for ettertiden.

Til tross for anonymiteten finnes det mer enn nok informasjon om prosjektet. Balders er fra Trøndelag, og studerte på 70-tallet under samtidskomponist Olav Anton Thommesen, i tillegg til studier i sonologi (elektronisk syntese av lyd, sier SNL) i Nederland. Som for mange andre ble den britiske postpønken en inngangsportal til en verden av eksperimentasjon med form og uttrykk, og Balders gikk inn for å kombinere den alvorlige, elektroniske samtidsmusikken med moderne postpønkstrømninger. Singelen The Alter-Ego Effect ble innspilt på Dragvoll (hvor undertegnede for tiden studerer) i Trondheim; Balders trakterte alle instrumenter selv, tok seg av produksjonen, og utgav singelen på eget plateselskap i 1981. Grunnet de mange lagene av lyd på plata ble all diskanten kuttet vekk av de som tok seg av mastringen av plata, noe som resulterte i at Bern Balders' eneste utgivelse låter som en defunkt vaskemaskin. Grunnet endeløse mengder komplikasjoner har singelen endt opp med å bli ekstremt sjelden, og er et yndet samlerobjekt. Bern Balders' eneste andre kjente opptreden er på en kassett med Det Elektriske Kjøkken.

Skal vi tro dagens kilder, var låtene i sin opprinnelige form banebrytende eksperimenter innen elektronisk popmusikk, og tegn på dette kan såvidt skimtes i den gråaktige suppa som strømmer ut av høyttalerne mine. A-siden drives av pulserende basstrommer og dronende synthbass, mens flere lag synther spretter rundt over fundamentet. En begravd vokal finnes også i miksen, men det er vanskelig å få med seg annet enn korte tekstbrokker. Til tross for den elendige lyden er imidlertid låta overraskende bra, melodien er velskrevet, og man kan sørge over låtas tapte potensiale. Om ikke annet burde noen unge synthfreaks lage en fresh og moderne cover. B-siden, My Spy.Event, åpner med atmosfæriske syntherier i tysk tradisjon, før en groovy, nesten hiphoppete beat trår inn, etterfulgt av Balders' monotone vokal og et stakkato synthspill. Igjen hører man låtas potensiale, men den forrådes av den elendige lyden: spesielt trommebeaten er spennende, både maskinell og menneskelig på samme tid. Til syvende og sist er det vanskelig ikke å gjøre tankeeksperimenter for å forestille seg hvordan plata kunne hørtes ut. Det vi sitter igjen med, derimot, er ikke annet enn en morsom kuriositet uten enorm lytteverdi.





















Bern Balders - The Alter-Ego Effect

01: The Alter-Ego Effect
02: My Spy-Event

**Trykk her for å lytte!**

6 kommentarer:

  1. "The alter-ego effect" finnes også på Maskindans; mastertapen med den opprinnelige mixen var ikke tilgjengelig, men dyktige folk hos Strype Audio utførte mirakler med singelen og fant frem et intrikat trommepattern under synthbassgrauten.

    SvarSlett
  2. Hvis noen vet om en måte å kontakte dette plateselskapet DoReMix Records, blir jeg veldig glad

    SvarSlett
  3. Hvert problem har en løsning når du møter den rette personen! Ikke vær redd for at det er en flott staveforkaster og åndelig problemløser som kan sette en stopper for problemet ditt. Jeg vil sette pris på DAWNACUNA for gjenopprettelsen av ekteskapet mitt med hennes magi, Etter 1 års separasjon med mannen min, ved hjelp av den store stavehjuleren DAWNACUNA, kom mannen min hjem og nå er vi lykkelig sammen for godt, nok en gang takk til DAWNACUNA helbreder hun også all slags sykdom og som,

    1 ELSKER STAV
    2 VINN EX TILBAKE
    3 FRUKT AV KVINNEN
    4 KAMPANJE STAV
    5 BESKYTTELSE.
    6 FORRETNINGSSTAV.
    7 GOD JOBBSTAV.
    8 HIV -AIDS.
    9 STOPP MISBORD.
    10 LYKKE STAV.
    11 TELEKINESIS STAV.
    LOTTERI STAVNING og STOFFMELDING Stav Kontakt ham for din hjelp via:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    E -post: dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett
  4. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    SvarSlett
  5. emri im është Nathalia nga Britania e Madhe (Londër) burri im ka dëgjuar thashetheme për mua dhe kjo çështje e bëri atë të aplikonte për divorc dhe gjithçka u rrit dhe ky rast dhe mendimi për të humbur familjen time tani e ka mbajtur zemrën time të pakënaqur kështu që u luta për një zgjidhja dhe mënyra se si mund të jem në gjendje të kthej burrin dhe fëmijët e mi dhe t'i provoj atij të gjitha këto gjëra që ai dëgjoi për mua dhe zonjën tjetër që punonte në zyrën time janë të gjitha gënjeshtra sepse thellë në zemrën time e dija që kurrë dhe nuk do kurrë mos e tradhtoj burrin tim. për ta shkurtuar të gjithë këtë histori, motra ime burri nga SHBA i dëgjoi të gjitha çështjet në terren dhe menjëherë më kërkoi të kontaktoja DR Fady ajo më dha detajet e kontaktit të tij dhe unë bëra siç tha ajo dhe DR Fady më tha se gjithçka do të jetë mirë për dy ditë pas dy ditësh burri im do të kthehet përsëri në shtëpi përgjithmonë dhe kjo ishte pikërisht ajo që ndodhi dhe për këtë arsye unë them se ky njeri është i vërtetë dhe gjithashtu mund të ndihmojë këdo me ndonjë nga problemet e mëposhtme

    KTHIMI I DASHURINËS SË HUMBUR.
    RIKURTIMI I MARTESËVE / MARRËDHËNIEVE TË PRAKTUARA.
    SHËRIMI I SËMUNDJEVE.
    LUTJET MBISHTIN SULMET SHPIRTËRORE APO ËNDRA TË KEQJA.
    KURA PËR HSV 1 DHE HSV 2.
    TOTALI PËR INFEKSIONIN STD ETJ.
    GARANTOHET NJË TRAJTIM DHE SHËRIM JAVOR PËR HIV.
    LUTJET PËR NUMRA ME FAT PËR FITUES TË LOTARIVE.
    ETJ..........................
    Mund ta kontaktoni @:www.Doctorfady720@gmail.com ose mund ta kontaktoni në WhatsApp me këta numra +23490422406. 100% garanci.

    SvarSlett
  6. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    SvarSlett